Overdracht aan Peter.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Helmich en Ankie Brinke - WaarBenJij.nu Overdracht aan Peter.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Helmich en Ankie Brinke - WaarBenJij.nu

Overdracht aan Peter..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmich en Ankie

18 April 2007 | Indonesië, Batavia

Dag weblog lezers,

Aan alles komt een eind, zo ook aan mijn 3e periode hier in Cinere.
Deze 7,5 weken zijn weer snel gegaan en inmiddels is mijn opvolger er ook.
Momenteel ben ik Peter Peetsma aan het inwerken .
Hij is een collega uit de Isala klinieken en neemt deze week de taak van mij over hier.
Het was heel leuk, om zo een weekje met elkaar op te trekken.

Gisteren is dan eindelijk het praktijkleerboek gepresenteerd.
Het is de bedoeling dat vanaf volgende week hier mee gewerkt gaat worden.
In dit boek worden alle handelingen van de verpleegkundigen getoetst.
Als men de handeling 2 x heeft laten aftekenen, is men bevoegd en bekwaam om de handeling zelfstandig uit te voeren.
Het lijkt een beetje op het system zoals wij vroeger ook gebruikten in de Nederlandse ziekenhuizen.

Vrijdag 20 april vlieg ik weer richting Nederland , om volgende week weer aan de slag te gaan in de Isala klnieken.
Beetje afwisseling is toch wel leuk he?

Tot ziens in Nederland,

Helmich

  • 18 April 2007 - 17:08

    Jen:

    tot zaterdag xx jen

  • 18 April 2007 - 18:34

    Rachel:

    Hoi Pap,
    Goed gedaan!!
    Je meiden halen je zaterdag op, en dit keer wel op tijd landen he??
    Kus van Rachel

  • 22 April 2007 - 03:08

    Peter :

    Bedankt voor de opvang in Cinere en de leuke week die we hier samen hebben gehad Helmich,zonder jou zou ik niet weten waar te beginnen.Geniet van je thuiskomst.

  • 27 Mei 2008 - 09:01

    Niesanne:

    Ha oom,
    Hoe ist dr mee?
    wel nie meer in Jakarta maar ik d8 laat ik toch nog maar effe een berichtje sture.. al zin in zagerdag? ik super veel
    zie jullie dan..
    liefss Niesanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helmich en Ankie

cardiokliniek Cinere Jakarta

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 950
Totaal aantal bezoekers 48939

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: