vertrek Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Helmich en Ankie Brinke - WaarBenJij.nu vertrek Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Helmich en Ankie Brinke - WaarBenJij.nu

vertrek Jakarta

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmich en Ankie

26 Februari 2007 | Indonesië, Batavia

Dag beste webloglezers,
Na ruim 2 maand in Nederland te zijn geweest, is het tijd om de consultant taak in Jakarta weer over te nemen.
Woensdag 28 februari hoop ik weer richting Hospital Cinere af te reizen.
De afgelopen tijd is Indonesie nogal in het nieuws geweest: Vliegtuig/scheepsrampen,overstromingen door de overvloedige regenval, deze week weer een grote brand op een veerboot....
Er lijkt geen eind aan te komen.

Ik hoop jullie in ieder geval positief nieuws te kunnen melden uit het Cinere Hospital!

Hartelijke groet,

Helmich J

• 09 Maart 2007 - 12:51

Alice Pul:

Heel veel succes en een gezegende tijd.
    Blijf gezond!!!

• 09 Maart 2007 - 21:16

Rachel:

Hoi Pap,
    Sucses met je presentaties! Zet ze maar aan het werk..
    Kus van mij en Roos

• 18 Maart 2007 - 19:50

Wim En Sjanie:

Ik hoor van Ankie dat je weer lekker druk bent, nou ja lekker? We hopen en bidden dat je gezond blijft Helmich en je volledig kan inzetten voor dit mooie stukje werk.

• 27 Maart 2007 - 13:47

Hermien T:

Hoi Helmich, hoe is het met je? Schrijf je nog eens weer een stukje, hoe het met je is, en wat je allemaal doet?
    Groet, Hermien

• 29 Maart 2007 - 17:36

Marian T.:

Ja Helmich,

Hoe zit het met het kabeltje voor de camera....? Die heb je nu toch wel binnen???
    Kijk:.... hele ochtenden heen en weer mailen heb je toch ook tijd voor??

Ik ben net als Hermien en meerdere collega's wel weer benieuwd naar nieuwe verhalen en foto's;)

Ps wat begint het eigenlijk al gewoon te worden, dat je "zomaar"weer verdwenen bent naar de andere kant van de wereld.

Heel veel plezier in ieder geval en succes met de overdracht naar PETER. Peter, het ga je goed. Geniet ervan!

Groetjes Marian :)